pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing w erze technologii cyfrowych. Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301202248
ISBN: 978-83-0120-224-8
Data: 2018-10-31
63.77 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.

Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.

Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej - Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.

Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska,
prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska - Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.

Książka "Marketing w erze technologii cyfrowych. Nowoczesne koncepcje i wyzwania" - Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2018 r. Cena 63.77 zł. Zapraszamy na zakupy!