pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Zarządzanie komunikacją marketingową. Integracja - nowe media - outsourcing
książka:

Zarządzanie komunikacją marketingową. Integracja - nowe media - outsourcing

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2019
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 290 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381750035
ISBN: 978-83-8175-003-5
Data: 2019-05-16
39.26  54.90  15.64 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Zarządzanie komunikacją marketingową. Integracja - nowe media - outsourcing - Grzegorz Hajduk - opis książki:

Komunikacja z otoczeniem rynkowym stała się ważnym obszarem aktywności marketingowej wielu współczesnych przedsiębiorstw. Na jej efekty istotny wpływ mają działania realizowane w kooperacji z agencjami oraz innymi firmami świadczącymi usługi marketingowe. Wraz ze wzrostem liczby podmiotów posługujących się zintegrowanymi kampaniami komunikacyjnymi, coraz bardziej widoczna staje się potrzeba doskonalenia metod zarządzania komunikacją marketingową.

Podjęte w książce rozważania mają na celu wskazanie rozwiązań organizacyjnych i sposobów postępowania, które umożliwiają przedsiębiorstwom skuteczne prowadzenie dialogu z otoczeniem rynkowym. Ich rezultatem jest propozycja modelu koncepcyjnego wspierającego proces wyboru metody zarządzania komunikacją marketingową.

***
Dr Grzegorz Hajduk - pracownik naukowy w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Rzeszowskim. Doświadczenia naukowe i dydaktyczne zdobywał m.in. podczas staży i wizyt studyjnych w: California State University w Stanach Zjednoczonych, Istanbul Üniversitesi w Turcji, University of Zaragoza w Hiszpanii. Jest członkiem Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu oraz Rad Naukowych czasopism: Transborder Economics i Newsline Magazine. Aktywnie angażuje się we współpracę z otoczeniem biznesowym i instytucjonalnym uczelni, pełniąc funkcję eksperta Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz eksperta i konsultanta w organizacjach takich jak: Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, INUP - Podkarpacka Koalicja Startupów, Podkarpacka Przestrzeń Kreatywna KWADRAT, Rzeszów Startup Akcelerator. Autor ponad 50 artykułów naukowych poświęconych problematyce marketingowej, współautor strategii marketingowych i rozwojowych opracowanych m.in. dla: Miasta Rzeszów, Klastra Marek Turystycznych Polski Wschodniej, Bydgoskiego Klastra Informatycznego oraz przedsiębiorstw o różnym profilu i skali działania.

Książka „Zarządzanie komunikacją marketingową. Integracja - nowe media - outsourcing” - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo POLTEXT.

Książka posiada 290 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Ocena: 5 (z 1 ocen)
kolorkolorkolorkolorkolor
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Zarządzanie. Teoria i praktyka - okładka książki
Zarządzanie. Teoria i praktyka Andrzej K. Koźmiński, Włodzimierz Piotrowski (red.)
Przedsiębiorczość społeczna innowacje - okładka książki
Przedsiębiorczość społeczna innowacje środowisko Janina Pach, Renata Śliwa, Wojciech Maciejewski (red.)
Produkty podobne: