pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Polityka i media - zapiski powyborcze 2011

Autor książki:

Maciej Drzonek

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Dante-Media
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 135x205 mm
EAN: 9788362977406
ISBN: 978-83-62977-40-6
Data: 2012-07-27
10.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Kampania wyborcza 2011 r., jak i lata ją poprzedzające pokazały, że większą niż wcześniej rolę w kreowaniu polityki zaczęły odgrywać media. Proces mediatyzacji polityki spowodował, że zaczęła ona być traktowana jako jeden z produktów konsumpcyjnych, który tym bardziej jest pożądany im piękniejsze będzie posiadał opakowanie. Polityka zaczęła być uprawiana nie tyle w celu zmieniania otaczającego świata, co niemal wyłącznie po to aby zrealizować interes własnego ugrupowania, czemu miało służyć tzw. tworzenie dobrego wizerunku przez polityków. Prowadzenie polityki niemal wyłącznie na płaszczyźnie wizerunkowej, zarządzanie poprzez „pokazywanie się", nie byłoby możliwe gdyby nie daleko idąca otwartość mediów na prezentowanie przekazu politycznego. Zasadne staje się więc pytanie o zachowanie mediów w kampanii wyborczej, zarówno tych audiowizualnych jak i drukowanych.

ze Wstępu

Książka "Polityka i media - zapiski powyborcze 2011" - Maciej Drzonek (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Dante-Media. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2012 r. Cena 10.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.