pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Nowe media. Wprowadzenie
książka:

Nowe media. Wprowadzenie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 658 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788323327738
ISBN: 978-83-233-2773-8
Data: 2010-02-22
Cena wydawcy: 57.75 złpozycja niedostępna

Nowe media. Wprowadzenie - Martin Lister, Jon Dovey, Seth Giddings, Iain Grant, Kieran Kelly - opis książki:

Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo "nowych mediów”, poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami.

Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów; społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się; nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediów; cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia.

Jon Dovey, Seth Giddings, Kieran Kelly i Martin Lister są pracownikami Instytutu Kultury, Mediów i Dramatu na Wydziale Sztuk Kreatywnych Uniwersytetu Zachodniej Anglii w Bristolu. Iain Grant jest kierownikiem Instytutu Filozofii na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych tego samego uniwersytetu.

Książka „Nowe media. Wprowadzenie” - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Książka posiada 658 stron i została wydana w 2009 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Nowe media. Wprowadzenie"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Marketing medialny - okładka książki
Marketing medialny Anna Jupowicz-Ginalska