pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współczesne media. Tom 2: Problemy i metody badań nad mediami

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 316 s.
EAN: 9788322792711
ISBN: 978-83-2279-271-1
Data: 2020-03-11
33.63 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Tom jest osiągnięciem naukowym. [?] Będzie dobrze służył wielu dyscyplinom polskiej humanistyki [?], pomnaża w stopniu wysokim nasza wiedzę o mediach i języku ?medialnym?. Zagadnienie jest fascynujące poznawczo zarówno dla lingwistyki, jak i nauk społecznych (medioznawstwa, teorii kultury, psychologii społecznej, politologii) z kilku powodów. Po pierwsze, media stały się we współczesnym świecie dominującą siłą napędową cywilizacji, a internet, korona mediów, podstawą funkcjonowania jednostek, mniejszych i większych grup aż po wymiar globalny. Po wtóre, w dwóch ostatnich dekadach XX wieku dokonała się rewolucja w przyswajaniu wiedzy, kultura pisma została zastąpiona przez nową kulturę piśmienności elektronicznej; ta nowa kultura jest silnie powiązana z najnowocześniejszymi mediami. Po trzecie, we wszystkich mediach, także w mediach najnowszej generacji, język nadal pełni rolę najważniejszą i wciąż jest kodem wiodącym, jednak narażonym na działanie medialnych mód, kultów i fascynacji.

Z recenzji prof. dr. hab. Kazimierza Ożoga

Książka "Współczesne media. Tom 2: Problemy i metody badań nad mediami" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 316 stron i została wydana w 2019 r. Cena 33.63 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.