pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Prasa lokalna w kampaniach wyborczych
książka:

Prasa lokalna w kampaniach wyborczych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Duet
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 448 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788361185468
ISBN: 978-83-6118-546-8
Data: 2009-02-09
35.62 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Prasa lokalna w kampaniach wyborczych - Katarzyna Maciejewska - opis książki:

Wybór przez autorkę pracy regionu warmińsko-mazurskiego jest szczególnie interesujący poznawczo, bowiem jest to ta cząść kraju, gdzie poziom bezrobocia, poczucie upośledzenia społeczno-ekonomicznego przekłada się na zachowania wyborcze obywateli (...). Praca (...) zainteresuje przyszłych adeptów politologii, socjologii, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, bowiem dostarcza wiedzy na temat tego, jak media lokalne informują obywateli o wyborach i w ten sposób wpływają na kształt świadomości społeczno-politycznej społeczności lokalnej.
Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas
Godny odnotowania jest wysiłek Autorki w przedstawieniu pewnego rodzaju monografii działalności i znaczenia mediów regionalnych w marketingu politycznym, co do dzisiaj nie cieszy się specjalnym zainteresowaniem prasoznawców, politologów i socjologów. Recenzowane studium bez wątpienia zapełnia w tej mierze luką w naszej literaturze.
Z recenzji prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego

Książka „Prasa lokalna w kampaniach wyborczych” - oprawa miękka - Wydawnictwo Duet.

Książka posiada 448 stron i została wydana w 2008 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Prasa lokalna w kampaniach wyborczych"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Media a demokracja - okładka książki
Media a demokracja Lidia Pokrzycka, Włodzimierz Mich (red.)
Kampanie wyborcze - okładka książki
Kampanie wyborcze Joanna Marszałek-Kawa (red.)
Broń masowego wrażenia. Kampania - okładka książki
Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007... Mariusz Kolczyński, Marek Mazur
Produkty podobne:
Media studies. Refleksja nad stanem - okładka książki
Media studies. Refleksja nad stanem obecnym Krzysztof Stępnik, Maciej Rajewski (red.)