pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Ekonomiczne i polityczne uwarunkowania rozwoju samorządu terytorialnego
książka:

Ekonomiczne i polityczne uwarunkowania rozwoju samorządu terytorialnego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 198 s.
EAN: 9788380194588
ISBN: 978-83-8019-458-8
Data: 2016-10-31
24.58  30.80  6.22 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Ekonomiczne i polityczne uwarunkowania rozwoju samorządu terytorialnego - Sławomir Pastuszka, Agnieszka Kasińska-Metryka - opis książki:

Praca jest poświęcona wybranym aspektom funkcjonowania samorządów terytorialnych. Podejmuje istotne wątki związane między innymi z wykorzystaniem środków europejskich, inwestycjami lokalnymi (np. w zakresie polityki transportowej i polityki ochrony środowiska), zarządzaniem na szczeblu lokalnym, działaniami promocyjnymi i wizerunkowymi, czy wreszcie wybranymi aspektami rywalizacji w lokalnych systemach politycznych. Rozważania mają charakter interdyscyplinarny, zostały przedstawione z perspektywy nauk ekonomicznych, politycznych i prawnych. [...] Publikacja charakteryzuje się wysokim poziomem merytorycznym i przemyślaną strukturą.

Dr hab. Robert Alberski
Uniwersytet Wrocławski

Książka „Ekonomiczne i polityczne uwarunkowania rozwoju samorządu terytorialnego” - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek.

Książka posiada 198 stron i została wydana w 2016 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Ekonomiczne i polityczne uwarunkowania rozwoju samorządu terytorialnego"
Sławomir Pastuszka, Agnieszka Kasińska-Metryka (red.) - autor m.in.:
Marketing polityczny w gorsecie - okładka książki
Marketing polityczny w gorsecie mediów Robert Wiszniowski, Agnieszka Kasińska-Metryka (red.);
Promocja regionów w warunkach integracji - okładka książki
Promocja regionów w warunkach integracji europejskiej.... Agnieszka Kasińska-Metryka, Sławomir Pastuszka (red.);
Marketing polityczny. Doświadczenia - okładka książki
Marketing polityczny. Doświadczenia polskie Agnieszka Kasińska-Metryka, Robert Wiszniowski (red.);
Kryzys marketingu politycznego - okładka książki
Kryzys marketingu politycznego Agnieszka Kasińska-Metryka, Robert Wiszniowski (red.);
Polska we współczesnym świecie. - okładka książki
Polska we współczesnym świecie. Między zaściankiem,... Agnieszka Kasińska-Metryka, Roman Backer (red.);
Produkty podobne:
Integracja europejska. Dostosowania - okładka książki
Integracja europejska. Dostosowania w Polsce w... Zofia Wysokińska, Janina Witkowska
Polityka gospodarcza w programach - okładka książki
Polityka gospodarcza w programach rządów polskich... Małgorzata Kamola-Cieślik (red.)
Finanse lokalne - okładka książki
Finanse lokalne Leszek Patrzałek (red.)