pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategia komunikacji w social mediach

Autor książki:

Norbert Oruba

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2022
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 140x208 mm
EAN: 9788328393707
ISBN: 978-83-2839-370-7
Data: 2022-08-23
39.42 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Zostań biznesową gwiazdą social mediów
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny.

By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.

Książka "Strategia komunikacji w social mediach" - Norbert Oruba - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2022 r. Cena 39.42 zł. Zapraszamy na zakupy!