pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Autor książki:

Roger Dooley

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 150x235 mm
EAN: 9788301183608
ISBN: 978-83-0118-360-8
Data: 2015-10-26
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.

Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.

Książka "Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta" - Roger Dooley - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2015 r.