pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów

Autor książki:

Ewa Badzińska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2011
Oprawa: twarda
Ilość stron: 164 s.
Wymiar: 162x237 mm
EAN: 9788320819601
ISBN: 978-83-2081-960-1
Data: 2011-09-12
Cena wydawcy: 54.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Intensywne tempo zmian społecznych, gospodarczych i politycznych wywarło niewątpliwie istotny wpływ na procesy zachodzące w sferze konsumpcji. Znajduje to wyraz w nowych trendach konsumenckich, wyrażających się m.in. zmianami systemów wartości, oczekiwań i preferencji oraz rosnącą świadomością i siłą nabywców. Towarzyszą temu zmiany warunków realizacji potrzeb, zainteresowań, obszarów aktywności i stylów życia.
Wspomniane procesy wpływają w istotny sposób na strategie i działania marketingowe współczesnych przedsiębiorstw, a zwłaszcza metody komunikowania się z klientami, oraz sposoby prowadzenia działalności operacyjnej. Niezbędna staje się modyfikacja dotychczasowych strategii i przestawienie się menedżerów na nowy sposób myślenia i działania, w którym istotną rolę odgrywa gospodarka oparta na wiedzy i nowoczesnych mediach elektronicznych. Jednym z kluczowych problemów, przed jakim stoją obecnie funkcjonujące firmy, jest pogodzenie wymogów ekonomii skali i efektywności operacyjnej z unikalnymi, silnie zindywidualizowanymi i wciąż zmieniającymi się potrzebami klientów i kontrahentów.

Książka "Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów" - Ewa Badzińska - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 164 stron i została wydana w 2011 r.