pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Ewa Badzińska

Ewa Badzińska - autor


okłakda ebooka - Young consumers as participants of market processes
Ewa Badzińska

Young consumers as participants of market processes

E-book. Kategoria: E-book / Socjologia;
Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny i jest poświęcona problemowi kształtowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw na rynku młodych konsumentów. Punktem wyjściowym badań była analiza podstaw decyzji i zachowań konsumentów w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów
Ewa Badzińska

Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda;
Intensywne tempo zmian społecznych, gospodarczych i politycznych wywarło niewątpliwie istotny wpływ na procesy zachodzące w sferze konsumpcji. Znajduje to wyraz w nowych trendach konsumenckich, wyrażających się m.in. zmianami systemów...
pozycja niedostępna