pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości

Autor książki:

Honorata Howaniec

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 282 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381022651
ISBN: 978-83-8102-265-1
Data: 2019-05-06
Cena wydawcy: 84.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Bez względu na to, czy zgadzamy się z założeniami koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, czy też nie - jest ona obecna nie tylko w badaniach naukowych, ale także w praktyce gospodarczej. Szeroko pojęta odpowiedzialność za środowisko, społeczności lokalne, kulturę czy - ujmując to bardziej górnolotnie - za obecny i przyszły dobrobyt społeczeństwa, coraz częściej przypisywana jest również sferze biznesu. Globalny charakter konkurencji oraz ogromny wpływ sfery gospodarczej na funkcjonowanie jednostek oraz całych gospodarek spowodowały, że od biznesu oczekuje się zwiększonego zainteresowania problemami społecznymi.

Takie spojrzenie na biznes zmienia percepcję wartości, jakiej przedsiębiorstwa dostarczają klientom oraz pozostałym interesariuszom. Funkcjonowanie według dotychczasowych zasad może być niewystarczające. Klienci nie są już bowiem zainteresowani zakupem produktu o określonych właściwościach, na warunkach proponowanych przez przedsiębiorstwa. Chcą partycypować w całym procesie, współuczestnicząc tym samym w tworzeniu wartości dla siebie.

Przedstawiona Czytelnikowi monografia prezentuje pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu, potrzebę i sposób jej uwzględniania w działaniach rynkowych przedsiębiorstw. Zaprezentowano także koncepcję marketingu wartości, wraz z określeniem działań związanych z kształtowaniem produktu, promocji, ceny i dystrybucji. Przedstawiono także pojęcie marki pracodawcy i działań związanych z jej kształtowaniem. Najważniejszą częścią niniejszej publikacji są wyniki badań dotyczących społecznej odpowiedzialności biznesu i kształtowania wartości na polskim rynku.

Książka "Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości" - Honorata Howaniec - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 282 stron i została wydana w 2019 r.