pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Wybory prezydenckie 2010. Programy kandydatów
książka:

Wybory prezydenckie 2010. Programy kandydatów

Dane szczegółowe:
Wydawca: ISP PAN
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 175 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788360580844
ISBN: 978-83-60580-84-4
Data: 2012-03-28
Cena: 18.86 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Wybory prezydenckie 2010. Programy kandydatów - Inka Słodkowska, Magdalena Dołbakowska - opis książki:

Książka Wybory Prezydenckie 2010. Programy kandydatów jest kolejną pozycją serii wydawniczej Archiwum Partii Politycznych Instytutu Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk. W serii tej publikowane są zbiory dokumentów odnoszących się do kolejnych wyborów parlamentarnych i prezydenckich w Polsce.

Książka „Wybory prezydenckie 2010. Programy kandydatów” - oprawa miękka - Wydawnictwo ISP PAN.

Książka posiada 175 stron i została wydana w 2012 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Wybory prezydenckie 2010. Programy kandydatów"
Inka Słodkowska, Magdalena Dołbakowska (red.) - autor m.in.:
Wybory 2011. Partie i ich programy. - okładka książki
Wybory 2011. Partie i ich programy. Seria: Wybory... Inka Słodkowska, Magdalena Dołbakowska (red.);
Wybory 1997. Partie i ich programy - okładka książki
Wybory 1997. Partie i ich programy Inka Słodkowska (red.);
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Wybory w Polsce 1989-2011 - okładka książki
Wybory w Polsce 1989-2011 Andrzej K. Piasecki
Reforma edukacji - okładka książki
Reforma edukacji Peter Raina
Republika Korei. Zarys rewolucji - okładka książki
Republika Korei. Zarys rewolucji systemu politycznego Waldemar J. Dziak, Grażyna Strnad
Produkty podobne:
Wybory 2011. Partie i ich programy. - okładka książki
Wybory 2011. Partie i ich programy. Seria: Wybory... Inka Słodkowska, Magdalena Dołbakowska (red.)
Wybory 1997. Partie i ich programy - okładka książki
Wybory 1997. Partie i ich programy Inka Słodkowska (red.)
Broń masowego wrażenia. Kampania - okładka książki
Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007... Mariusz Kolczyński, Marek Mazur