pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Mariusz Kolczyński

Mariusz Kolczyński - autor


okładka książki - Polskie wybory 2014–2015. Kontekst krajowy i międzynarodowy - przebieg rywalizacji - konsekwencje polityczne. Tom 2
Mariusz Kolczyński (red.)

Polskie wybory 2014–2015. Kontekst krajowy i międzynarodowy - przebieg rywalizacji - konsekwencje polityczne. Tom 2

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka polska; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
W niniejszym tomie zawarto opracowania odnoszące się do kilku kluczowych kwestii problemowych związanych z rywalizacją wyborczą w Polsce: uwarunkowań formalno-prawnych i finansowych kampanii wyborczych, jakości oferty wyborczej w kampaniach oraz...
42.51 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Polskie wybory 2014–2015. Kontekst krajowy i międzynarodowy - przebieg rywalizacji - konsekwencje polityczne. Tom 1
Mariusz Kolczyński (red.)

Polskie wybory 2014–2015. Kontekst krajowy i międzynarodowy - przebieg rywalizacji - konsekwencje polityczne. Tom 1

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka polska; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Opracowania zawarte w niniejszym tomie odnoszą się do trzech podstawowych grup zagadnień: strategicznego ukierunkowania poszczególnych kampanii, roli pełnionej w strategiach komunikacyjnych przez media masowe oraz personalizacji kampanii (ze...
42.51 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce
Mariusz Kolczyński, Marek Mazur

Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Sejmowe ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Książka zawiera analizy zachowań wizerunkowych partii politycznych w okresie między wyborami oraz obrazu parlamentarnej kampanii wyborczej 2007 r. w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej. Przedstawia również rolę...
31.36 
Wyślemy w czasie: 21 dni

okładka książki - Wojna na wrażenia, strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce
Mariusz Kolczyński, Marek Mazur

Wojna na wrażenia, strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Sejmowe ; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: miękka;
Historia demokracji to historia rywalizacji politycznej, która z czasem przybrała najbardziej wyrafinowane i profesjonalne formy. Dobrym przykładem takich działań są opisane w książce kampanie wyborcze 2005 roku w Polsce – parlamentarna...
4.90 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing polityczny. Kształtownie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań
Mariusz Kolczyński, Janusz Sztumski

Marketing polityczny. Kształtownie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
Nowy podręcznik akademicki poświęcony teorii i praktyce wykorzystywania metod reklamy i marketingu w polityce. Książka niezbędna dla studentów nauk politycznych, dziennikarstwa i socjologii. Lektura konieczna dla wszystkich, których...
pozycja niedostępna