pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Badania marketingowe

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 548 s.
Wymiar: 162x237 mm
EAN: 9788320819410
ISBN: 978-83-2081-941-0
Data: 2011-06-14
pozycja niedostępna

Opis książki:

Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego, zmienionego wydania podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają kolejne etapy procesu badawczego: - projektowanie badania marketingowego (w tym dobór próby i budowa instrumentu pomiarowego), - zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych, - redukcja i analiza danych, - prezentacja i ocena wyników badania marketingowego. Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych z różnych typów uczelni. Mogą z niej również skorzystać praktycy specjaliści w zakresie badań marketingowych prowadzący badania własne lub kierujący pracami badawczymi, a także menedżerowie firm odpowiedzialni za nadzorowanie i zlecanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach.

Książka "Badania marketingowe" - Stanisław Kaczmarczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 548 stron i została wydana w 2011 r.