pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Stanisław Kaczmarczyk

Stanisław Kaczmarczyk - autor


okładka książki - Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami
Stanisław Kaczmarczyk, Ryszard Pałgan

Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami

Książka. Wydawnictwo: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta polega na nieustannym identyfikowaniu zmieniających się potrzeb nabywców, a następnie takim...
pozycja niedostępna

okładka książki - Badania marketingowe
Stanisław Kaczmarczyk

Badania marketingowe

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Badania marketingowe. Metody i techniki
Stanisław Kaczmarczyk

Badania marketingowe. Metody i techniki

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Badania marketingowe. Metody i techniki - projektowanie badania marketingowego- budowa instrumentu pomiarowego- zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych- redukcja i analiza danych- prezentacja i ocena wyników badania marketingowego-...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zastosowania badań marketingowych. zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa
Stanisław Kaczmarczyk

Zastosowania badań marketingowych. zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach. Stan, zastosowanie, tendencje i kierunki zmian. Tom 2. Materiały konferencyjne