pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki z kategorii media, dziennikarstwo - strona 2


okładka książki - Transmedialne i multimodalne narracje i dyskursy w obliczu zagrożeń cywilizacyjnych. Radykalizacja języka i postaw Polaków w XXI wieku

Transmedialne i multimodalne narracje i dyskursy w obliczu zagrożeń cywilizacyjnych. Radykalizacja języka i postaw Polaków w XXI wieku

Książka. Wydawnictwo: Libron ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Głoszenie ekstremalnych poglądów często prowadzi do degradacji języka, dezintegruje i niszczy wspólną przestrzeń społeczną w każdym aspekcie politycznym, medialnym, naukowym, w wypowiedziach artystycznych, a także w sferze...
41.85 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Czwarta władza Ujęcie wieloaspektowe

Czwarta władza Ujęcie wieloaspektowe

Książka. Wydawnictwo: Ignatianum ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Dla politologów i medioznawców pojęcie czwartej władzy jest jasne: są to media. Możliwe jest jednak inne spojrzenie na to zagadnienie, choćby z perspektywy prawnoustrojowej. To ujęcie byłoby pochodną analizy współczesnej zasady...
29.56 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Ekshibicjonizm społeczny w Internecie

Ekshibicjonizm społeczny w Internecie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Współcześnie coraz częściej znaczącym środowiskiem życia i funkcjonowania jednostki staje się przestrzeń internetowa. Intensywne korzystanie z nowych technologii, w tym zwłaszcza z mediów społecznościowych, sprawia, że stają się one jednym ze...
23.09 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Filozofia techniki w dobie nowych mediów

Filozofia techniki w dobie nowych mediów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Książka poświęcona jest problemom filozofii techniki w kontekście współczesnych przemian społecznych i kulturowych związanych, między innymi, z rozwojem i upowszechnianiem nowych mediów. Problematyka znajduje coraz większe zainteresowanie w Polsce,...
30.36 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Media społecznościowe. Tom 1. Dialog w cyberprzestrzeni

Media społecznościowe. Tom 1. Dialog w cyberprzestrzeni

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Przedstawiany tom stanowi pierwszą cześć zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych - fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Media społecznościowe, które stały się wyznacznikiem kolejnej fazy rozwoju Internetu zwanej...
25.52 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych - fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach...
21.26 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kawa czy herbata? Pierwszy telewizyjny program śniadaniowa

Kawa czy herbata? Pierwszy telewizyjny program śniadaniowa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Rozprawa prezentuje szczegółową analizę pierwszego ogólnopolskiego programu śniadaniowego Kawa czy herbata. Poranny magazyn emitowany był na antenie TVP1 od 1992 do 2013 roku, czyli przez dwadzieścia jeden lat. Był to okres dużych zmian nie tylko w...
38.46 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. Tom 2

Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. Tom 2

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania prezentujące wyniki badań empirycznych dotyczą głównie problematyki komunikowania wyborczego w...
20.99 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Dziennikarstwo jakościowe. Tom 2
praca zbiorowa

Dziennikarstwo jakościowe. Tom 2

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Dziennikarstwo jakościowe...
34.34 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Dziennikarstwo jakościowe. Tom 1
praca zbiorowa

Dziennikarstwo jakościowe. Tom 1

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Dziennikarstwo jakościowe...
34.34 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji

Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tematu wiąże się ze współczesnymi przeobrażeniami kulturowymi i wynika z obserwacji, że obecnie procesowi wchodzenia jednostki do społeczeństwa coraz częściej...
23.09 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Klinika Dziennikarstwa - Politycy i dziennikarze
praca zbiorowa

Klinika Dziennikarstwa - Politycy i dziennikarze

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Oddajemy do rąk Czytelników kolejny — piąty — tom „Kliniki Dziennikarstwa”, tym razem zatytułowany Politycy i dziennikarze. Udało się nam zebrać w nim ważne głosy ekspertów, ich zdania są często...
27.51 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Znaczenie mediów społecznościowych dla samooceny i zachowań związanych z wyglądem ciała młodych dorosłych. Perspektywa społeczno-pedagogiczna

Znaczenie mediów społecznościowych dla samooceny i zachowań związanych z wyglądem ciała młodych dorosłych. Perspektywa społeczno-pedagogiczna

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Celem opracowania jest diagnoza znaczenia mediów społecznościowych dla samooceny, sposobów internetowej autoprezentacji oraz zachowań związanych z wyglądem ciała młodych dorosłych. W monografii zaprezentowano wyniki badań własnych potwierdzających...
93.43 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Sztuka mediów. O świadomości gatunkowej dziennikarzy prasowych

Sztuka mediów. O świadomości gatunkowej dziennikarzy prasowych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Książka jest próbą opisu świadomości gatunkowej współczesnych dziennikarzy prasowych. Jest także próbą odpowiedzi na pytania dotyczące dziennikarskiego warsztatu: procesu powstawania tekstów, wyboru gatunku czy postrzegania czytelnika. Autorka...
38.46 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Dyskurs telewizyjny w świetle lingwistyki mediów

Dyskurs telewizyjny w świetle lingwistyki mediów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Autorka przyjmuje, że dyskurs telewizyjny należy do kultury, więc jest znakowy, transmisyjny, przechowujący zwyczaje wspólnoty dyskursywnej. W książce zreferowano stan badań nad telewizją w polskich badaniach filologicznych, a następnie nad dyskursem...
30.36 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Co nowego w nowych mediach?

Co nowego w nowych mediach?

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Publikacja wieloautorska Co nowego w nowych mediach Transformacje, perspektywy, oczekiwania to zbiór referatów (niektórych w wersji rozszerzonej, uzupełnionej) wygłoszonych podczas ogólnopolskiej konferencji naukowej, która odbyła się 27 kwietnia...
24.88 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Rozgłośnie BBC World Service, Radio France Internationale Voice of America w komunikowaniu międzynarodowym. Od propagandy do dyplomacji publicznej

Rozgłośnie BBC World Service, Radio France Internationale Voice of America w komunikowaniu międzynarodowym. Od propagandy do dyplomacji publicznej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Prezentowana monografia to próba określenia aktualnej roli radia w procesie komunikowania międzynarodowego państw w odniesieniu do wcześniejszych okresów funkcjonowania rozgłośni międzynarodowych. Prześledzono w niej historyczny rozwój...
38.46 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia refleksji nad...
25.18 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal. Tom 5

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal. Tom 5

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka to piąta i jednocześnie ostatnia praca poświęcona szeroko pojmowanemu dyskursowi autopromocyjnemu. Dotychczasowe rozważania pozwoliły uchwycić zagadnienie autopromocji i autoprezentacji w perspektywie synchro- i diachronicznej....
34.03 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Polityka a media w Polsce w XX i XXI w. Wybrane zagadnienia

Polityka a media w Polsce w XX i XXI w. Wybrane zagadnienia

Książka. Wydawnictwo: Instytut Pamięci Narodowej, IPN ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2023; Oprawa: ;
Oczywisty związek mediów z polityką – chociaż istnieje od dawna – nie znalazł tak szerokiego odzwierciedlenia w literaturze przedmiotu, na jakie zasługuje. W przedstawionym tomie przyjrzano się temu powiązaniu z różnych...
21.87 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 2 z 20 : «12345...ostatnia» (394 pozycji)