pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji...
Książki »
Tytuł książki:

Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu

Autor książki:

Tomasz Goban-Klas

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 340 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788301143008
ISBN: 978-83-0114-300-8
Data:2001-01-13
52.72 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 48 h

Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu - Tomasz Goban-Klas - opis książki:

Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Książka: - syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach; - przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne; - w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy - uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim. Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom - dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.

Książka „Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu” - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 340 stron i została wydana w 2015 r. Cena 52.72 zł. Zapraszamy na zakupy!

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji..."
Tomasz Goban-Klas - autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Kultura i język mediów - okładka książki
Kultura i język mediów Maciej Tanaś (red.)
Język - komunikacja - media - edukacja - okładka książki
Język - komunikacja - media - edukacja Tadeusz Lewowicki (red.)
Produkty podobne:
Język w mediach elektronicznych - okładka książki
Język w mediach elektronicznych Jerzy Podracki, Ewa Wolańska (red.)
Media a integracja europejska - okładka książki
Media a integracja europejska Agnieszka Hess, Teresa Sasińska-Klas (red.)