pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 57


okładka książki - HR Business Partner. Rola - Funkcje - perspektywy

HR Business Partner. Rola - Funkcje - perspektywy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: Blister;
Rola HR Business Partnera jest w Polsce mocno niedookreślona. Zarówno studenci jak i praktycy cały czas poszukują wiedzy, która wyjaśniałaby nie tylko teoretyczne aspekty roli i kompetencji na tym stanowisku, ale też pokazywałaby...
97.27 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Coaching i mentoring. Podręcznik dla trenerów i mentorów

Coaching i mentoring. Podręcznik dla trenerów i mentorów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika dla coachów i mentorów, który cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie od 15 lat.Publikacja adresowana jest do wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w...
97.27 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Współczesne procesy badawcze w naukach o zarządzaniu. Uwarunkowania metodyczne i metodologiczne
Henryk Dzwigoł

Współczesne procesy badawcze w naukach o zarządzaniu. Uwarunkowania metodyczne i metodologiczne

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Celem książki jest usystematyzowanie wiedzy z zakresu metodologii nauk o zarządzaniu oraz zwrócenie uwagi badaczy na konieczność łączenia w procesie badawczym wielu metod w celu uzyskania kompleksowej odpowiedzi na postawione pytania....
97.27 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - New media in the marketing communication of enterprises in the international market

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social...
97.27 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że...
97.27 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Przywództwo wyższego stopnia. Blanchard o przywództwie i tworzeniu efektywnych organizacji

Przywództwo wyższego stopnia. Blanchard o przywództwie i tworzeniu efektywnych organizacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Nowe wydanie światowego bestsellera! Ponad 22 miliony sprzedanych egzemplarzy! 35 lat przełomowych wiadomości dotyczących przywództwa w jednej wyjątkowej książce! Opanuj przywództwo wyższego stopnia. Poprowadź swoich ludzi do...
97.27 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie i inżynieria jakości. Ze spojrzeniem w rzeczywistość 4.0

Zarządzanie i inżynieria jakości. Ze spojrzeniem w rzeczywistość 4.0

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Książka nawiązuje do dwóch wcześniejszych publikacji autora: Zarządzanie jakością z przykładami oraz Zarządzanie i inżynieria jakości. W stosunku do nich jest jednak opracowaniem nowym i oryginalnym. Inspiracją do jej napisania stały...
97.27 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarażeni dźwiękiem. Rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji

Zarażeni dźwiękiem. Rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: Twarda z obwolutą;
Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemysł muzyczny Czy maszyny zastąpią twórców i artystów Jak osiągnąć sukces jako twórca, artysta, menedżer i wydawca Czego słuchamy i jak zmieniliśmy się jako słuchacze w ostatnich latach...
97.27 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zaangażowanie szkół wyższych w Polsce

Zaangażowanie szkół wyższych w Polsce

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Historia pedagogiki; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Monografia stanowi istotny wkład w rozwój nauk o zarządzaniu i jakości. Dostarcza zarówno teoretycznych, jak i empirycznych podstaw do wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju w instytucjach szkolnictwa wyższego. Ważnym atutem monografii są podjęte...
97.27 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Ubezpieczenia komunikacyjne dla flot pojazdów

Ubezpieczenia komunikacyjne dla flot pojazdów

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Ubezpieczenia komunikacyjne dla flot pojazdów to kompleksowe opracowanie podejmujące kwestie związane z zarządzaniem ryzykiem i finansami w przedsiębiorstwach transportowych oraz instytucjach ubezpieczeniowych. Autorzy - Piotr Manikowski i...
97.27 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie cz. 1- 4. Część pierwsza: Liderzy i menedżerowie. Część druga: Decydujące aspekty praktyki menedżerskiej. Część trzecia: Strategia przedsiębiorstwa. Część czwarta: Struktury organizacyjne. PAKIET

Zarządzanie cz. 1- 4. Część pierwsza: Liderzy i menedżerowie. Część druga: Decydujące aspekty praktyki menedżerskiej. Część trzecia: Strategia przedsiębiorstwa. Część czwarta: Struktury organizacyjne. PAKIET

Książka. Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: twarda;
Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu czytelników. Ułatwi studiowanie problematyki zarządzania słuchaczom studiów podyplomowych i innych poziomów studiów wyższych, doktorantom i uczestnikom...
97.76 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Mechanizmy efektywnego zarządzania bezpieczeństwem w transporcie kolejowym

Mechanizmy efektywnego zarządzania bezpieczeństwem w transporcie kolejowym

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Duet autorski, specjalizujący się w problematyce zarządzania bezpieczeństwem w transporcie kolejowym z dużym dorobkiem teoretycznym i praktycznym jest gwarancją wysokiego poziomu naukowego tekstów. Autorzy monografii są ponadto znani z...
97.98 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - TRAKTAT o zasadach zarządzania dowodowego - przyszłość zarządzania

TRAKTAT o zasadach zarządzania dowodowego - przyszłość zarządzania

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Publikacja stanowi pionierską próbę przeniesienia koncepcji Evidence-Based Management na grunt nauk o zarządzaniu i jakości. Autorzy proponują oryginalny model zarządzania dowodowego, przedstawiony w formie traktatu naukowego....
98.28 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing w działalności bibliotecznej. Seria: Nauka - Dydaktyka - Praktyka

Marketing w działalności bibliotecznej. Seria: Nauka - Dydaktyka - Praktyka

Książka. Wydawnictwo: SBP ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Bibliotekoznawstwo; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Monografia jest wyczerpującym studium problematyki marketingu bibliotecznego. Stanowi bardzo cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym dla wszystkich osób zajmujących się lub interesujących się...
98.76 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Od pomysłu do marki. Kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od pozycjonowania po komunikację

Od pomysłu do marki. Kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od pozycjonowania po komunikację

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
MAPA PRAWIDŁOWEGO I SKUTECZNEGO POZYCJONOWANIA MARKI ISTNIEJE - ZNAJDZIESZ JĄ W TEJ KSIĄŻCE! DZIĘKI NIEJ ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU STRATEGICZNEGO STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ TAKŻE TWOJEJ WIEDZY ZAWODOWEJ. KREATYWNE KONCEPTY - jak powstają, ich związek...
99.78 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Praktyka zarządzania klubem piłkarskim. Strategia, struktura, tożsamość

Praktyka zarządzania klubem piłkarskim. Strategia, struktura, tożsamość

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2024; Oprawa: miękka;
W książce poruszono problemy myślenia strategicznego w nowoczesnych klubach piłkarskich. Można w niej znaleźć odpowiedzi na pytania: - Na jakie problemy napotykają właściciele i zarządzający klubami - Dlaczego sukces w klubowej piłce...
99.78 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kanały marketingowe

Kanały marketingowe

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących...
101.94 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Art branding 2

Art branding 2

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: twarda;
Światło na sztukę!Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to...
102.11 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Rachunek kosztów i rachunkowość zarządcza. Zadania

Rachunek kosztów i rachunkowość zarządcza. Zadania

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Podręcznik przedstawia procedury rachunków kosztów i operacyjnej rachunkowości zarządczej jako zrozumiałe narzędzia pracy menedżera. Został przygotowany jako pomoc dydaktyczna dla studentów do zajęć praktycznych ćwiczeniowych...
102.12 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing. Wprowadzenie

Marketing. Wprowadzenie

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych...
102.94 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 57 z 59 : «pierwsza...5556575859...ostatnia» (1169 pozycji)