pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Księgarnia »
Indeks autorów »
Małgorzata Bartosik-Purgat

Małgorzata Bartosik-Purgat - autor


okładka książki - New media in the marketing communication of enterprises in the international market
Małgorzata Bartosik-Purgat

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social...
51.32  89.00  37.68 

okładka książki - Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Małgorzata Bartosik-Purgat

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.Autorka...
61.66  69.00  7.34 

okładka książki - Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku
Małgorzata Bartosik-Purgat, Alicja Hadryś-Nowak (red.)

Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Monografia Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku stanowi próbę przedstawienia wieloaspektowości i złożoności funkcjonowania przedsiębiorstw w globalnej wiosce. Jej Autorzy prezentują różnorodne zagadnienia zarówno...
51.63  59.00  7.37 

okładka książki - Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe
Małgorzata Bartosik-Purgat (red.)

Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w...
52.72  59.00  6.28 

okładka książki - Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników
Małgorzata Bartosik-Purgat

Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych wraz z ich wadami i zaletami oraz ich różnice na poszczególnych rynkach....
41.68  42.00  0.32 

okładka książki - Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym
Małgorzata Bartosik-Purgat

Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Uwarunkowania kulturowe w marketingu międzynarodowym
Małgorzata Bartosik-Purgat

Uwarunkowania kulturowe w marketingu międzynarodowym

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Podręcznik szczegółowo omawia różnice kulturowe oraz ich wpływ na działalność marketingową przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym. Zawiera on wiele przykładów sukcesów i niepowodzeń firm międzynarodowych, w których aspekt kulturowy odegrał...
pozycja niedostępna