pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 50


okładka książki - Nowoczesne zarządzanie. Najnowsze trendy, koncepcje i metody w zarządzaniu

Nowoczesne zarządzanie. Najnowsze trendy, koncepcje i metody w zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Niniejszy podręcznik zawiera wiedzę niezbędną do sprawnego i efektywnego funkcjonowania we współczesnych organizacjach. Kompleksowość tematyczna podręcznika czyni go doskonałym przewodnikiem w dzisiejszych niespokojnych, ale i...
77.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wielowymiarowe podejście do zarządzania wartością w małym i średnim przedsiębiorstwie

Wielowymiarowe podejście do zarządzania wartością w małym i średnim przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2024; Oprawa: miękka;
W niniejszej monografii, przyjęty przez autorkę, obszar badawczy jest niezwykle istotny i ważny z punktu widzenia zarządzania finansami w przedsiębiorstwie. Problemem, z jakim spotyka się każde przedsiębiorstwo, jest ciągłe poszukiwanie...
77.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Sztuczna inteligencja w zarządzaniu. Regulacja a konkurencja

Sztuczna inteligencja w zarządzaniu. Regulacja a konkurencja

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2024; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Celem monografii jest znalezienie odpowiedzi na pytanie: jakie są uwarunkowania stosowania sztucznej inteligencji zarówno w różnych sferach gospodarki, jak i życiu codziennym. Książka jest wynikiem głębokich interdyscyplinarnych studiów...
77.03 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji. Aktualności badawcze 4

Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji. Aktualności badawcze 4

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: twarda;
Niniejsza książka jest kontynuacją cyklu wydawniczego Inżynieria Zarządzania. Cyfryzacja Produkcji. Książka zawiera ponad 50 raportów z badań przeprowadzonych w kilkudziesięciu ośrodkach naukowych w Polsce w 2021 r. Zaprezentowane w...
77.10 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Podejście sytuacyjne w zarządzaniu zaangażowaniem w organizację

Podejście sytuacyjne w zarządzaniu zaangażowaniem w organizację

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Podjęty w monografii problem labilności zaangażowania pracowników oraz słabnącej więzi z organizacją narasta w warunkach zmienności i niepewności. Prowadzi to do licznych odejść z miejsca pracy i strat organizacyjnych w obszarze...
77.10 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Druga twarz trzeciego sektora. Współczesne wyzwania zarządzania organizacjami pozarządowymi

Druga twarz trzeciego sektora. Współczesne wyzwania zarządzania organizacjami pozarządowymi

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2024; Oprawa: twarda;
Książka składa się z pięciu rozdziałów. W każdym, oprócz osadzenia w różnorodnych ramach koncepcyjnych i teoretycznych, autorka pokazuje wyniki badań zarówno światowych, jak i polskich badaczy, a także próbuje dokonać...
77.10 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Cyfrowy bliźniak w zarządzaniu danymi

Cyfrowy bliźniak w zarządzaniu danymi

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Książka jest podsumowaniem badań i doświadczeń autora z ostatnich kilkunastu lat w obszarze modelowania i symulacji procesów wytwarzania i intralogistyki. Celem działań naukowych i praktycznych autora jest zbudowanie takiego podejścia,...
77.10 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Cyfryzacja zarządzania zrównoważonym rozwojem

Cyfryzacja zarządzania zrównoważonym rozwojem

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Treści prezentowane w książce koncentrują się wokół zagadnień dotyczących wpływu transformacji cyfrowej na zrównoważony rozwój współczesnych przedsiębiorstw. Celem książki jest przedstawienie głównych wyzwań, przed którymi...
77.10 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Ocena sukcesu w zarządzaniu programem

Ocena sukcesu w zarządzaniu programem

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Prezentowana monografia składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy rozdział stanowi wyjaśnienie istoty zarządzania programem, w którego ramach zawarto wprowadzenie do kluczowych koncepcji i typologii w zarządzaniu programem, podkreślając...
77.10 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w zarządzaniu łańcuchem dostaw

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w zarządzaniu łańcuchem dostaw

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
U źródeł koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw leżą szlachetne pobudki. Jest to przekonanie, że misja podmiotów gospodarujących polega nie tylko na maksymalizacji zysku, ale również na uczestnictwie w...
77.10 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Ścieżki kariery kadr kultury w instytucjach publicznych. Uwarunkowania i logiki zarządzania

Ścieżki kariery kadr kultury w instytucjach publicznych. Uwarunkowania i logiki zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Autorka omawia uwarunkowania i mechanizmy kształtujące ścieżki kariery kadr kultury pracujących w publicznych instytucjach kultury w Polsce. Złożoność tego zjawiska organizacyjnego pokazuje dzięki zastosowanej strategii...
77.10 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kultura organizacyjna. Diagnoza i zmiana. Model wartości konkurujących

Kultura organizacyjna. Diagnoza i zmiana. Model wartości konkurujących

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: twarda;
Nowe, zmienione wydanie bestsellerowej książki zawiera opis zweryfikowanej, wielokrotnie sprawdzonej metody przeprowadzenia wnikliwej analizy kultury organizacji i jej zmiany w pożądanym kierunku. Teoretyczną podstawą tej metody jest tzw. model...
77.40 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Mentoring Teoria i dobre praktyki

Mentoring Teoria i dobre praktyki

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po teoretycznych oraz praktycznych aspektach mentoringu. Dzięki lekturze czytelnik pozna m.in.: współczesne definicje, rodzaje i formy mentoringu, kompetencje i zadania mentora, w tym etyczne aspekty...
77.40 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Pracownicy produkcyjni Organizacyjne i prawne aspekty zarządzania

Pracownicy produkcyjni Organizacyjne i prawne aspekty zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Publikacja dotyczy organizacyjnych, prawnych oraz kompetencyjnych aspektów kierowania zespołami w przedsiębiorstwach produkcyjnych.W książce omówiono m.in. takie zagadnienia jak:obowiązki i uprawnienia kierownicze,procesy...
77.40 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Cyfrowy marketing

Cyfrowy marketing

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
W erze cyfrowej marketing uległ głębokim przemianom, zmieniając się pod wpływem dynamicznego rozwoju technologii, internetu i nowych modeli komunikacji. Cyfryzacja nie tylko wpłynęła na sposób, w jaki przedsiębiorstwa promują swoje...
77.91 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Metafory mody. Zarządzanie marką autorską w kontekście przemian rynkowych

Metafory mody. Zarządzanie marką autorską w kontekście przemian rynkowych

Książka. Wydawnictwo: Attyka Kraków ; Kategoria: Książki / Sztuka / Moda; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
W ujęciu mikroekonomicznym podleganie modzie łączy się z wyborami jednostki o charakterze indywidualistycznym (chęć wyróżnienia i prestiżu) jak i unifikacyjnym (podkreślenie wspólnych kodów...
78.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Przywództwo w organizacjach

Przywództwo w organizacjach

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Zrozumienie, na czym polega przywództwo, jest niezwykle istotne zarówno dla współczesnej nauki, jak i praktyki gospodarczej. Przywództwo stanowi bowiem jeden z ważniejszych elementów przyczyniających się do sukcesu organizacji. Efektywni...
78.03 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa - teoria i praktyka

Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa - teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Prowadzenie działalności gospodarczej to dzisiaj zarówno sztuka, jak i wyzwanie. Celem tej publikacji jest przybliżenie studentom oraz osobom, które zajmują się lub będą się zajmowały problematyką finansów pomiotów...
78.20 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Ekonomika zdrowia

Ekonomika zdrowia

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Niniejsza publikacja jest jednym z najlepszych podręczników z dziedziny ekonomiki zdrowia. Autor omawia ekonomiczne aspekty systemu opieki zdrowotnej w kategoriach nowoczesnej makro- i mikroekonomii. Ideą przewodnią książki jest przepływ...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
W gospodarce rynkowej wraz z rozwojem przedsiębiorczości rośnie znaczenie działań, które służą lepszemu rozpoznaniu otoczenia, a co za tym idzie pozwalają zmniejszyć ryzyko przy podejmowaniu decyzji. Wiedza na temat badań marketingowych płynie z...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 50 z 59 : «pierwsza...4849505152...ostatnia» (1169 pozycji)