pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 51


okładka książki - Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie

Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Podręcznik adresowany jest do wszystkich tych, którzy chcą wiedzieć jak: elastycznie zarządzać kapitałem obrotowym netto, zapasami, należnościami, gotówką; z jakich źródeł finansowania skorzystać,...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Przygotowanie produkcji

Przygotowanie produkcji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Publikacja jest podręcznikiem do przedmiotu Przygotowanie produkcji, a także lekturą uzupełniającą dla zarządzania produkcją. Przeznaczona zarówno dla studentów wyższych uczelni na kierunku Zarządzanie i Inżynieria produktu, jak i dla...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie projektami

Zarządzanie projektami

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka zawiera minimum programowe zagadnień związanych z zarządzaniem projektami. Autor kładzie nacisk na interdyscyplinarny charakter tej wiedzy, wyróżnia zarządzanie projektami w sensie instrumentalnym, funkcjonalnym, instytucjonalnym i...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie działem sprzedaży firmy

Zarządzanie działem sprzedaży firmy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku! Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją....
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka przybliża czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Konkurencyjność regionalna. Koncepcje-strategie-przykłady

Konkurencyjność regionalna. Koncepcje-strategie-przykłady

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka stanowi przegląd wiedzy o konkurencyjności regionalnej. Autorzy omawiają istotę konkurencyjności i jej miejsce w teorii ekonomii, z uwzględnieniem kwestii historycznych i podłoża ekonomicznego, definicji, jej wskaźników i źródeł...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Konkurencyjność regionalna. Koncepcje - strategie - przykłady

Konkurencyjność regionalna. Koncepcje - strategie - przykłady

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Konkurencyjność regionalna Książka stanowi przegląd wiedzy o konkurencyjności regionalnej. Autorzy omawiają istotę konkurencyjności i jej miejsce w teorii ekonomii, z uwzględnieniem kwestii...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych

Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Czy uczelnia powinna zarządzać relacjami Czy mogą być one źródłem zdobywania przewagi konkurencyjnej Co jest ważne, aby osiągnąć sukces na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych Zmiany zachodzące w otoczeniu szkół wyższych, a zwłaszcza pojawienie...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Strategiczna karta wyników. Jak przełożyć strategię na działanie

Strategiczna karta wyników. Jak przełożyć strategię na działanie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
W niniejszej publikacji autorzy prezentują, uznany za rewolucyjny, system mobilizowania ludzi do wypracowania misji przedsiębiorstwa. Jest to system zarządzania oparty na całościowym pomiarze zrównoważonych zestawień wskaźników, łączący przyszłe...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Wstęp do prognozowania i symulacji

Wstęp do prognozowania i symulacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Podręcznik prezentuje podstawowe zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu. Przy omawianiu poszczególnych zagadnień autor skoncentrował się przede wszystkim na...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing w turystyce i rekreacji

Marketing w turystyce i rekreacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Komunikacja marketingowa

Komunikacja marketingowa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową...
78.56 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Hotelarstwo. Usługi - eksploatacja - zarządzanie

Hotelarstwo. Usługi - eksploatacja - zarządzanie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Podręcznik akademicki do hotelarstwa jest kierowany do wykładowców i studentów uczelni wyższych na kierunkach turystyka i rekreacja oraz hotelarstwo, jak również do praktyków gospodarczych zajmujących się na co dzień zarządzaniem i...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Fuzje i przejęcia

Fuzje i przejęcia

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Fuzje i przejęcia to znakomita metoda strategicznego rozwoju przedsiębiorstwa, szczególnie w czasie kryzysu gospodarczego. Proces ten jest jednak bardzo trudny do przeprowadzenia, ponieważ obejmuje różnorodne aspekty z zakresu...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Sprawozdawczość zarządcza

Sprawozdawczość zarządcza

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Sprawozdawczość zarządcza obejmuje gromadzenie, przetwarzanie i raportowanie informacji przez specjalistów controllingu na potrzeby wspomagania procesów podejmowania decyzji na różnych szczeblach zarządzania.Książka jest poświęcona efektom...
78.56 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie procesami realizacji projektów w sektorze ICT

Zarządzanie procesami realizacji projektów w sektorze ICT

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
W nowoczesnej gospodarce wzrasta rola technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Niestety duża część przeprowadzonych wdrożeń rozwiązań ICT kończy się niepowodzeniem. Problem ten skłania do poszukiwania metod podnoszenia skuteczności i...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Relacje inwestorskie. Ewolucja - funkcjonowanie - wyzwania. Seria: Inwestycje

Relacje inwestorskie. Ewolucja - funkcjonowanie - wyzwania. Seria: Inwestycje

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce.W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych schematów), opisano zasady, formy i narzędzia ich stosowania...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie energią w przedsiębiorstwie

Zarządzanie energią w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: twarda;
W dzisiejszej globalnej gospodarce firmy nieustannie walczą o obniżenie kosztów i zwiększenie zysku przy spełnieniu przepisów dotyczących bezpieczeństwa, higieny pracy i ochrony środowiska naturalnego. Dlatego redukcja zużycia energii...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Systemy informatyczne w zarządzaniu procesami workflow

Systemy informatyczne w zarządzaniu procesami workflow

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka Systemy informatyczne w zarządzaniu procesami workflow wprowadza czytelnika w obszary cyklicznego zarządzania procesami biznesowymi, począwszy od ich projektowania, poprzez informatyzację, analizę, poprawę i optymalizację, aż do...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 51 z 59 : «pierwsza...4950515253...ostatnia» (1169 pozycji)