pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zachowania podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. Aspekty marketingowe

Autor książki:

Genowefa Sobczyk

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Oprawa: miękka
Ilość stron: 181 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788322725887
ISBN: 83-227-2588-4
Data: 2006-10-19
Cena wydawcy: 8.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Głównym tematem zainteresowań większości publikowanych w monografii artykułów są aspekty marketingowe zachowań podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. W ich treści zawarte trzy bloki tematyczne, a mianowicie: uwarunkowania konkurencyjności producentów i pośredników rynkowych; narzędzia marketingowe a rozwój techniki informatycznej i komunikacyjnej: trendy w zachowaniach konsumentów na rynku. Opracowania obejmują zarówno rozważania teoretyczne, jak i wyniki badań empirycznych Autorów, rozwijające te zagadnienia.

Książka "Zachowania podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. Aspekty marketingowe" - Genowefa Sobczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej.