pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Konsumpcja w Polsce. Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy
książka:

Konsumpcja w Polsce. Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2020
Oprawa: twarda
Ilość stron: 200 s.
EAN: 9788322793404
ISBN: 978-83-2279-340-4
Data: 2020-05-25
32.44  37.80  5.36 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Konsumpcja w Polsce. Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy - Marcin Lipowski, Genowefa Sobczyk, Ilona Bondos, Inga Słowikowska - opis książki:

Autorzy podjęli się bardzo ważnego i aktualnego tematu, który wpisuje się w problematykę konsumpcji i zachowań konsumentów. Zmiany, jakie zachodzą w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, szczególnie w obecnych czasach, są interesujące poznawczo. Na przestrzeni lat zmieniły się uwarunkowania konsumpcji, co wpłynęło na powstanie wielu nowych trendów, takich, jak np. wirtualizacja konsumpcji czy konsumpcja kolaboratywna. Zgromadzony materiał teoretyczny i empiryczny jest interesujący i wzbogaca dotychczasowy dorobek z tej problematyki. Monografię uznaję za wartościowe studium poznawcze i aplikacyjne.

Z recenzji dr. hab. Roberta Wolnego, prof. UE

Książka „Konsumpcja w Polsce. Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy” - oprawa twarda - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej.

Książka posiada 200 stron i została wydana w 2020 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Konsumpcja w Polsce. Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy"
Marcin Lipowski, Genowefa Sobczyk, Ilona Bondos, Inga Słowikowska - autor m.in.:
Produkty podobne:
Konsumpcja gospodarstw domowych - okładka książki
Konsumpcja gospodarstw domowych w Polsce. Kierunki... Krystyna Hanusik, Aleksandra Dudek (red.)
Efektywność polityki podatkowej - okładka książki
Efektywność polityki podatkowej Michael P. Devereux (red.)
Praca i konsumpcja w perspektywie - okładka książki
Praca i konsumpcja w perspektywie tworzenia ładu.. Felicjan Bylok, Urszula Swadźba
Między pracą a konsumpcją. Co decyduje - okładka książki
Między pracą a konsumpcją. Co decyduje o miejscu... Felicjan Bylok, Urszula Swadźba (red.)