pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów

Autor książki:

Radosław Mącik

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 358 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788377843666
ISBN: 978-83-7784-366-6
Data: 2013-09-13
40.62 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Książka dr. Radosława Mącika jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniem konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie. Temat, choć jest znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i longitudialnym badaniom własnym, które znajdują swoje odzwierciedlenie w unikalnym na tle polskiej literatury przedmiotu podejściu modelowym.

Książka "Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów" - Radosław Mącik - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 358 stron i została wydana w 2013 r. Cena 40.62 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.