pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Genowefa Sobczyk

Genowefa Sobczyk - autor


okładka książki - Konsumpcja w Polsce. Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy
Marcin Lipowski, Genowefa Sobczyk, Ilona Bondos, Inga Słowikowska

Konsumpcja w Polsce. Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2020; Oprawa: twarda;
Autorzy podjęli się bardzo ważnego i aktualnego tematu, który wpisuje się w problematykę konsumpcji i zachowań konsumentów. Zmiany, jakie zachodzą w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, szczególnie w obecnych czasach, są...
36.33 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym
Genowefa Sobczyk

Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Sektor handlu i usług to obszar dynamicznych zmian dokonujących się pod wpływem przemian rynkowych, silnej konkurencji, rozwoju potrzeb i wymagań nabywców oraz wprowadzania nowych technologii. Bardzo ważne staje się zatem skuteczne zarządzanie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zachowania podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. Aspekty marketingowe
Genowefa Sobczyk (red.)

Zachowania podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. Aspekty marketingowe

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Głównym tematem zainteresowań większości publikowanych w monografii artykułów są aspekty marketingowe zachowań podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. W ich treści zawarte trzy bloki tematyczne, a mianowicie: uwarunkowania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategie konkurencji małych i średnich przedsiębiorstw
Genowefa Sobczyk

Strategie konkurencji małych i średnich przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: twarda;
Monografia koncentruje się na strategii konkurencji małych i średnich przedsiębiorstw, w której Autorka tworzy wartościowe rozwiązania dla tej właśnie grupy. Globalizacja, konkurencja, zdolności projektowania strategii zmieniły systemy zarządzania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Prace naukowe Instytutu Zarządzania i Marketnigu UMCS 13/2006. Zachowania podmiotów na rynku - konsekwencje ekonomiczne
Genowefa Sobczyk (red.)

Prace naukowe Instytutu Zarządzania i Marketnigu UMCS 13/2006. Zachowania podmiotów na rynku - konsekwencje ekonomiczne

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Problematyka przedstawiona w tomie obejmuje przesłanki i uwarunkowania zachowań rynkowych oraz ich konsekwencje...
pozycja niedostępna

okładka książki - Prace naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS 12/2005. Konsument i przedsiębiorstwo na rynku
Genowefa Sobczyk (red.)

Prace naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS 12/2005. Konsument i przedsiębiorstwo na rynku

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Czasopisma / Ekonomiczne; Oprawa: miękka;
Kolejny zeszyt serii Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS. Zawiera 10 artykułów oraz 3 sprawozdania z konferencji: XX Ogólnopolskiego Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji w Łodzi, Entime 2004 oraz konferencji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Problemy zarządzania przedsiębiorstwem. Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu 8
Genowefa Sobczyk (red.)

Problemy zarządzania przedsiębiorstwem. Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu 8

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Prezentowana publikacja stanowi kolejny, ósmy, numer serii wydawniczej Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS. Problematyka prezentowanych w nim artykułów obejmuje wybrane zagadnienia zarządzania przedsiębiorstwem, aktualne na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Transformacja gospodarcza a problemy zarządzania
Genowefa Sobczyk

Transformacja gospodarcza a problemy zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Niniejsza publikacja stanowi kolejny numer serii wydawniczej Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS. Co roku staramy się prezentować najnowsze wyniki badań nad uwarunkowaniami i przebiegiem procesu transformacji systemowej, ze...
pozycja niedostępna