pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współczesne media. Status. Aksjologia. Funkcjonowanie. Tom 1-2

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 820 s.
Wymiar: 175x250 mm
EAN: 9788322730874
ISBN: 978-83-227-3087-4
Data: 2010-02-22
Cena wydawcy: 68.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Oddajemy Czytelnikom publikację stanowiącą zbiór refleksji badaczy różnych dyscyplin naukowych, których połączył specyficzny przedmiot zainteresowania, czyli media. Naszym celem było udokumentowanie zarówno wieloaspektowości samych mediów, jak i metodologicznego zróżnicowania prowadzonych badań. Uczynienie celem książki metodologicznego i tematycznego bogactwa badań nad komunikacją medialną jest istotne zarówno w kontekście dyskusji dotyczącej uniezależniania się odrębnej nauki, nazywanej komunikologią, jak i ze względu na nadzieję lubelskiego ośrodka badań nad komunikacją medialną, rozwijającego się wokół Zakładu Dziennikarstwa UMCS, na zainicjowanie cyklu spotkań objętych wspólnym tytułem "Współczesne media".

Książka "Współczesne media. Status. Aksjologia. Funkcjonowanie. Tom 1-2" - Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 820 stron i została wydana w 2010 r.