pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Danuta Kępa-Figura

Danuta Kępa-Figura - autor


okładka książki - Współczesne media. Tom 2. Przemoc w mediach
Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura

Współczesne media. Tom 2. Przemoc w mediach

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Tematem nadrzędnym monografii zbiorowej jest, zapowiedziana tytułem, przemoc w mediach. [...] Na [...] współczesnej arenie przemoc jest pokazywana z różnymi intencjami, ale i stosowana.Tym ważniejszy jest głos nauki, która zdefiniuje, zdiagnozuje,...
32.70 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Współczesne media. Tom 1. Wartości mediów
Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura (red.)

Współczesne media. Tom 1. Wartości mediów

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę...
36.33 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Współczesne media. Tom 2. Wartości mediów
Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura (red.)

Współczesne media. Tom 2. Wartości mediów

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w seriiWspółczesne media, której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypowiedzieli...
30.63 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Współczesne media. Język mediów
Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura (red.)

Współczesne media. Język mediów

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Pytając o język mediów, pytamy o sposób porozumiewania się ludzi współtworzących środowisko mediów, czyli o sposób kodowania wykorzystywany w mediach, o to, jak one mówią do swoich odbiorców. Jest to zatem pytanie o specyficzny dla mediów...
pozycja niedostępna

okładka książki - Współczesne media. Status. Aksjologia. Funkcjonowanie. Tom 1-2
Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura

Współczesne media. Status. Aksjologia. Funkcjonowanie. Tom 1-2

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Oddajemy Czytelnikom publikację stanowiącą zbiór refleksji badaczy różnych dyscyplin naukowych, których połączył specyficzny przedmiot zainteresowania, czyli media. Naszym celem było udokumentowanie zarówno wieloaspektowości samych mediów, jak...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kategoryzacja w komunikacji językowej na przykładzie leksemu ptak
Danuta Kępa-Figura

Kategoryzacja w komunikacji językowej na przykładzie leksemu ptak

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Językoznawstwo; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Studium wpisuje się w nurt badań realizowanych w lubelskim ośrodku językoznawczym UMCS, czyli badań nad językowym obrazem świata. Stanowi interesującą konfrontację naukowego postrzegania wybranego wycinka rzeczywistości oraz ujmowania tego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Przemoc w języku mediów. Analiza semantyczna i pragmatyczna audycji radiowych
Renata Dybalska, Danuta Kępa-Figura, Paweł Nowak

Przemoc w języku mediów. Analiza semantyczna i pragmatyczna audycji radiowych

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Oprawa: miękka;
Z recenzji prof. A. Awdiejewa: Publikacja jest wynikiem badań audycji radiowych pod kierownictwem prof. R. Tokarskiego rozpoczętych w roku 2000. Celem pracy jest opis mechanizmów strategii i manipulacji językowej w polskich audycjach...
pozycja niedostępna