pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media w środowisku cyfrowym. Seria: Studia i Perspektywy Medioznawcze 2

Autor książki:

Katarzyna Konarska, Paweł Urbaniak

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 244 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788322936993
ISBN: 978-83-229-3699-3
ISSN: 2657-9049
Data: 2020-09-04
32.10 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Cyfrowe media coraz silniej wypierają tak zwane tradycyjne, czyniąc wciąż prawdopodobną wizję śmierci mediów drukowanych i stawiając pytanie o przyszły kształt i formę radia i telewizji. W istotny sposób modyfikują charakter każdego z tradycyjnych sektorów medialnych, otwierając przed nimi nowe możliwości. Będąc istotnym dla nich zagrożeniem i konkurencją, stają się równocześnie impulsem do poszukiwania skutecznych sposobów komunikowania się z publicznością. Media w cyfrowym wydaniu zyskują przede wszystkim walor interaktywności i możliwość tworzenia spersonalizowanego przekazu.

Wątkami tymi zajmują się autorzy artykułów zgromadzonych w publikacji Media w środowisku cyfrowym, będącej drugim tomem serii „Studia i Perspektywy Medioznawcze”.

Książka "Media w środowisku cyfrowym. Seria: Studia i Perspektywy Medioznawcze 2" - Katarzyna Konarska, Paweł Urbaniak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2020 r. Cena 32.10 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.