pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Teorie komunikacji i mediów cz. 3

Dane szczegółowe:
Wydawca: Atut
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 426 s.
Wymiar: 155x225 mm
EAN: 9788374326520
ISBN: 978-83-7432-652-0
Data: 2010-12-14
Cena wydawcy: 45.15 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Kolejny tom z serii Teorie komunikacji i mediów przygotowany do druku przez Marka Graszewicza i Jerzego Jastrzębskiego jest zbiorem rozmaitych artykułów z obszaru teorii komunikowania oraz przyczynków koncentrujących się na analizie materiału empirycznego zgodnie z przyjętymi założeniami teoretycznymi. Kolejna część zamieszczonych w tomie tekstów stanowi opis badanych zjawisk z zakresu procesów komunikacyjnych i funkcjonowania mediów.

Książka "Teorie komunikacji i mediów cz. 3" - oprawa miękka - Wydawnictwo Atut. Książka posiada 426 stron i została wydana w 2010 r.