pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Dziennikarstwo i media 5. Media zmieniającego się świata
książka:

Dziennikarstwo i media 5. Media zmieniającego się świata

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 300 s.
EAN: 9788322934753
ISBN: 978-83-2293-475-3
Data: 2015-08-05
Cena: 25.96  Cena wydawcy: 29.00 zł Oszczędzasz: 3.04 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Dziennikarstwo i media 5. Media zmieniającego się świata - Igor Borkowski - opis książki:

Zmieniają się media, bo zmienia się świat. Nie jest oczywiste, czy ta zależność działa i w drugą stronę. Relacjom między zmieniającymi się mediami i zmieniającym się światem poświęcona jest większość tekstów, które składają się na nowy tom rocznika wrocławskich medioznawców. W centrum dociekań stoją media zmieniającej się cywilizacji systemów medialnych Europy i Ameryki. Autorzy, którymi są zarówno uznani badacze, jak i debiutanci, starają się w wielonurtowych dociekaniach odpowiadać na pytania dotyczące kwestii dziennikarstwa, zawodów medialnych, komunikowania wizerunku, brandingu, public relations. Wartością tekstów jest przede wszystkim ambitna próba nadążania za aktualnymi problemami badań medioznawczych, połączona z szerszą refleksją dotyczącą zagranicznych systemów medialnych oraz polskiego dyskursu publicznego. Lektura dla ludzi mediów, dziennikarzy i studentów dziennikarstwa, kulturoznawców, politologów i socjologów.

Książka „Dziennikarstwo i media 5. Media zmieniającego się świata” - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego.

Książka posiada 300 stron i została wydana w 2014 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Dziennikarstwo i media 5. Media zmieniającego się świata"
Igor Borkowski (red.) - autor m.in.:
Za wolność waszych i naszych mediów. - okładka książki
Za wolność waszych i naszych mediów. Nowe media... Igor Borkowski, Aleksander Woźny (red.);
Produkty podobne:
Media studies. Refleksja nad stanem - okładka książki
Media studies. Refleksja nad stanem obecnym Krzysztof Stępnik, Maciej Rajewski (red.)
Pluralizm mediów, pluralizm w mediach. - okładka książki
Pluralizm mediów, pluralizm w mediach. Seria:... Alicja Jaskiernia, Katarzyna Gajlewicz-Korab (red.)
Modele współczesnego dziennikarstwa - okładka książki
Modele współczesnego dziennikarstwa Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Paweł Urbaniak, Katarzyna Bernat (red.)