pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dziennikarstwo i Media 7. Media. Władza. Komunikacja

Autor książki:

Igor Borkowski

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 188 s.
Wymiar: 170x230 mm
EAN: 9788322935750
ISBN: 978-83-2293-575-0
Data: 2017-07-27
26.59 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Intelektualne, emocjonalne i poznawcze napięcia na styku: mediów, władzy i komunikacji to główny wątek problemowy prezentowanych w 7. numerze czasopisma Dziennikarstwo i Media; tekstów. Przygotowali je wrocławscy medioznawcy, badacze kultury komunikowania społecznego, filmoznawcy, językoznawcy i teoretycy komunikacji. Zróżnicowane metodologicznie, tematycznie i materiałowo artykuły stanowią ciekawą propozycję nie tylko dla środowiska akademickiego, ale i dla licznych odbiorców, którym nieobca jest problematyka kształtowania wizerunku, wpływu, komunikacji międzykulturowej, reklamy i współczesnego dziennikarstwa w Polsce i na świecie.

Książka "Dziennikarstwo i Media 7. Media. Władza. Komunikacja" - Igor Borkowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 188 stron i została wydana w 2016 r. Cena 26.59 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.