pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych....
książka:

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 180 s.
EAN: 9788380889910
ISBN: 978-83-8088-991-0
Data: 2018-07-25
25.68  34.90  9.22 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska - opis książki:

W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze względu na różnorodność przedsiębiorstw poddanych badaniom uwzględniono także specyfikę marketingu małych i średnich firm na rynkach zagranicznych.

Książka jest adresowana przede wszystkim do menedżerów przedsiębiorstw oraz studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania. Dzięki niej można poszerzyć wiedzę na temat realizowanych przez polskie firmy strategii internacjonalizacji i marketingu na rynkach zagranicznych.

Studium przypadku (case study) jest jedną z metod badań jakościowych, bardzo pomocną przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, np. organizacji, procesu zarządzania, jego elementów lub otoczenia organizacji, w celu sformułowania wniosków o przyczynach i rezultatach jego przebiegu. Stosuje się ją na uczelniach wyższych jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.

Książka „Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków” - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.

Książka posiada 180 stron i została wydana w 2018 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych...."
Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska - autor m.in.:
Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw - okładka książki
Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na... Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec;
Marketing na rynku międzynarodowym - okładka książki
Marketing na rynku międzynarodowym Wojciech Grzegorczyk;
Produkty podobne:
Kompendium wiedzy o marketingu - okładka książki
Kompendium wiedzy o marketingu Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk (red.)