pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Pozycjonowanie produktu

Autor książki:

Jacek Pogorzelski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 168 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788320817386
ISBN: 978-83-2081-738-6
Data: 2009-02-14
Cena wydawcy: 38.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania, cel, efekty i kryteria pozycjonowania, rynkowe uwarunkowania pozycjonowania, proces i strategię pozycjonowania, pozycjonowanie produktu w praktyce. Książka została napisana przystępnym językiem, zawiera wiele przykładów.

Książka "Pozycjonowanie produktu" - Jacek Pogorzelski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 168 stron i została wydana w 2009 r.