pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie
książka:

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 204 s.
EAN: 9788380859555
ISBN: 978-83-8085-955-5
Data: 2019-11-07
Cena: 52.80  Cena wydawcy: 55.00 zł Oszczędzasz: 2.2 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie - Dariusz Tworzydło - opis książki:

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki.

Książka „Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie” - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin.

Książka posiada 204 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie"
Produkty podobne:
Zarządzanie kryzysowe - okładka książki
Zarządzanie kryzysowe Romuald Grocki
Zarządzanie strategiczne w ochronie - okładka książki
Zarządzanie strategiczne w ochronie zdrowia Jack W. Duncan, Peter M. Ginter, Linda E. Swayne