pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Optymalizacja obsługi klienta. Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 284 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375566710
ISBN: 978-83-7556-671-0
Data: 2014-10-14
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Obsługa klienta w dzisiejszych czasach to zagadnienie coraz bardziej złożone, które zdążyło już obrosnąć w wiele mitów. Rosnąca konkurencja na rynku zmusza do wzmożonych wysiłków na polu budowania lojalności konsumenta.

Wielu menedżerów stawia sobie za cel wprawianie klienta w zachwyt.

Książka "Optymalizacja obsługi klienta. Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność" - Matthew Dixon, Nick Toman, Rick Delisi - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 284 stron i została wydana w 2014 r.