pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora...
Książki »
Książki »
Tytuł książki:

Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej

Autor książki:

Michał Kaczmarczyk

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Humanitas
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 143 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788364788581
ISBN: 978-83-64788-58-1
Data: 2017-04-12
33.98 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej - opis książki:

Zarządzanie jakością stanowi jedno z najważniejszych wyzwań współczesnych organizacji, które funkcjonują w warunkach rosnącej konkurencji oraz coraz większych wymagań klientów. Podmioty gospodarcze, ale także inne organizacje, w tym jednostki sektora administracji publicznej czy non-profit, muszą stale się rozwijać i udoskonalać, jak również poszerzać i modernizować swoją ofertę dla interesariuszy, tak wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Jedną z dróg do poprawy pozycji konkurencyjnej na rynku może być systemowe zarządzanie jakością. Jeszcze do niedawna działania zmierzające do wdrożenia w organizacji systemu zarządzania jakością traktowane były przez wielu menedżerów jako niepotrzebny wydatek i biurokratyczne obciążenie. Dziś coraz częściej postrzegane są w kategoriach inwestycji - nie tylko przydatnej, ale wręcz niezbędnej do efektywnego funkcjonowania organizacji w długiej perspektywie strategicznej. System zarządzania jakością jest złożonym systemem zarządzania informacją i wiedzą na temat procesów oraz środowiska działania organizacji. Dzięki niemu organizacja potrafi się samodoskonalić, dostosowywać do wyzwań współczesności, oczekiwań klientów, potrzeb rynków. Zarządzanie jakością pozwala organizacji uczyć się - pomaga nabywać wiedzę i odpowiednio ją transferować, dostrzegać problemy i wyzwania, unikać błędów, eliminować ryzyka, dzielić się osiągnięciami z otoczeniem. Zarządzanie jakością spaja wszystkie funkcje organizacji, w tym zwłaszcza te mające bezpośredni wpływ na jakość obsługi klienta i poziom jego satysfakcji w relacjach z organizacją. Dotyczy to zarówno organizacji komercyjnych, jak i publicznych, wszak - jak słusznie zauważa Tomasz Białas - wymogi gospodarki rynkowej stworzyły przestrzeń dla ekonomizacji działania organizacji publicznych i wdrażania w nich metod i technik zarządzania znanych sektorowi biznesu1.

Książka "Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej" - Michał Kaczmarczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Humanitas. Książka posiada 143 stron i została wydana w 2016 r. Cena 33.98 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]