pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Roger Dooley

Roger Dooley - książki lub utwory autora


Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta - okładka książki
Roger Dooley

Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe...
Majowa obniżka!Cena: 49.12  Cena wydawcy: 59.00 zł Oszczędzasz: 9.88 
do koszyka