pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Moc immersji. Jak projektować doświadczenia, które angażują, zapadają w pamięć i budują lojalność

Autor książki:

Paul J. Zak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2025
Oprawa: miękka
Ilość stron: 220 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788301242985
ISBN: 978-83-0124-298-5
Data:2025-07-05
Cena wydawcy: 69.00 zł zapowiedź

Opis książki:

Dlaczego płaczemy na filmach, których zakończenie znamy na pamięć? Dlaczego jedne reklamy przykuwają nas do ekranu, a inne przewijamy bez wahania? Dlaczego niektóre chwile zostają z nami na lata, choć większość ulatuje w niepamięć? Paul J. Zak, neurobiolog, który doradzał rządom i gigantom z listy Fortune 50, odkrywa sekret tworzenia doświadczeń, których ludzie pragną i które zmieniają życie. To nie magia ani talent wybranych. To nauka, która pozwala zmierzyć, co naprawdę porusza nasz mózg i serce. Dzięki tej książce dowiesz się: dlaczego nasze mózgi łakną niezwykłych przeżyć, jak tworzyć reklamy, szkolenia, filmy i lekcje, które zapadają w pamięć, co sprawia, że treści stają się niezapomniane i przyciągają ludzi, jak zdobyć klientów, którzy chcą wracać i polecać Cię innym, oraz w jaki sposób zamienić codzienność w pasmo chwil, które naprawdę dają szczęście. To przewodnik dla tych, którzy chcą przestać zgadywać, co działa na ludzi, i zacząć świadomie tworzyć doświadczenia, które porywają i zostają w sercu - w marketingu, edukacji, biznesie i życiu.

Książka "Moc immersji. Jak projektować doświadczenia, które angażują, zapadają w pamięć i budują lojalność" - Paul J. Zak - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2025 r.