pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

Autor książki:

Chip Heath, Dan Heath

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2020
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 360 s.
Wymiar: 141x218 mm
EAN: 9788380879317
ISBN: 978-83-8087-931-7
Data: 2020-09-17
56.45 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz - aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów - według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie "zaprogramować", żeby metaforycznie "przyczepiło się" do mózgu odbiorcy.

Książka "Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane" - Chip Heath, Dan Heath - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2020 r. Cena 56.45 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.