pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a...
Tytuł książki:

Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

Autor książki:

Chip Heath, Dan Heath

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2020
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 360 s.
Wymiar: 141x218 mm
EAN: 9788380879317
ISBN: 978-83-8087-931-7
Data: 2020-09-17
38.44  59.90  21.46 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane - Chip Heath, Dan Heath - opis książki:

Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz - aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów - według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie "zaprogramować", żeby metaforycznie "przyczepiło się" do mózgu odbiorcy.

Książka „Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane” - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2020 r. Cena 38.44 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a..."
Chip Heath, Dan Heath - autor m.in.:
Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić - okładka książki
Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić Chip Heath, Dan Heath;
Produkty podobne:
Dlaczego narody przegrywają - okładka książki
Dlaczego narody przegrywają Daron Acemoglu, James A. Robinson
Dlaczego pracujemy - okładka książki
Dlaczego pracujemy Barry Schwartz
Dlaczego chcemy żebyś był bogaty - okładka książki
Dlaczego chcemy żebyś był bogaty Robert T. Kiyosaki, Donald J. Trump