pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
książka:

Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 180 s.
Wymiar: 141x218 mm
EAN: 9788375616880
ISBN: 978-83-7561-688-0
Data: 2016-09-19
Cena: 23.53  Cena wydawcy: 34.90 zł Oszczędzasz: 11.37 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność - Ewelina Koch - opis książki:

To już trzecia książka w serii "Twoja firma widoczna w internecie", omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami.

Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych tech-nologii jest związana od 2007 r. Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE - jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 In-ternet. Obecnie realizuje się w obszarze sprzedaży nowych technologii, współpracując z największymi klientami biznesowymi T-Mobile.

Książka „Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność” - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT.

Książka posiada 180 stron i została wydana w 2016 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Etykieta pracy. Współczesne najwyższe - okładka książki
Etykieta pracy. Współczesne najwyższe standardy Lidia Jabłonowska, Grzegorz Myśliwiec
Produkty podobne:
Twoja firma widoczna w internecie. - okładka książki
Twoja firma widoczna w internecie. Marketing internetowy.... Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Damian Sałkowski, Kamil Sztubecki
Strategia organizacji - okładka książki
Strategia organizacji Krzysztof Obłój