pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media relations. Budowanie reputacji firmy

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2002
Oprawa: miękka
Ilość stron: 164 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788388840166
ISBN: 83-88840-16-9
Data: 2009-03-27
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Kolejna publikacja w serii Warsztaty Menedżerskie to vademecum dla ludzi odpowiedzialnych w firmie za komunikację z mediami. Autorzy omawiają najważniejsze formy współpracy działów public relations z redakcjami prasowymi, radiowymi i telewizyjnymi. Ważny i ciekawy jest rozdział W dobrym tonie..., będący swego rodzaju poradnikiem kulturalnym - skondensowanym zestawem informacji o najrozmaitszych wydarzeniach minionego stulecia, przydatnym jako ściągawka na przyjęciach i spotkaniach biznesowych.

Książka "Media relations. Budowanie reputacji firmy" - Piotr Andrzejewski, Wiesław Kot - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 164 stron i została wydana w 2002 r.