pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Piotr Andrzejewski

Piotr Andrzejewski - autor


okładka książki - Własność mediów a public relations na rynku prasowym
Piotr Andrzejewski

Własność mediów a public relations na rynku prasowym

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Głównym celem monografii jest zbadanie relacji między własnością mediów a public relations. Dotyczy to głównie treści przekazu na rynku medialnym, a ściślej – prasowym. Pojęcie public relations jest przedstawiane jako kształtowanie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Media relations. Budowanie reputacji firmy
Piotr Andrzejewski, Wiesław Kot

Media relations. Budowanie reputacji firmy

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Kolejna publikacja w serii Warsztaty Menedżerskie to vademecum dla ludzi odpowiedzialnych w firmie za komunikację z mediami. Autorzy omawiają najważniejsze formy współpracy działów public relations z redakcjami prasowymi, radiowymi i...
pozycja niedostępna