pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing usług zdrowotnych

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 346 s.
Wymiar: 235x165 mm
EAN: 9788381027779
ISBN: 978-83-8102-777-9
Data: 2023-05-09
62.50 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku prowadzonej praktyki.

Książka "Marketing usług zdrowotnych" - Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 346 stron i została wydana w 2023 r. Cena 62.50 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.