pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska - autor


okładka książki - Marketing usług zdrowotnych
Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Marketing usług zdrowotnych

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na...
62.50 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing usług zdrowotnych. od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta
Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Marketing usług zdrowotnych. od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
W warunkach konkurencji same umiejętności medyczne mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego coraz szersza grupa lekarzy szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Renoma placówki to...
pozycja niedostępna

okładka książki - Lean management jako koncepcja doskonalenia polskich szpitali
Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska, Tomasz Adam Karkowski, Michał Banaś

Lean management jako koncepcja doskonalenia polskich szpitali

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Publikacja ma na celu przedstawienie idei lean management i narzędzi z nią związanych, jako rozwiązania, które może przyczynić się do lepszego zarządzania podmiotami leczniczymi. Poprawa efektywności funkcjonowania tych podmiotów...
pozycja niedostępna

okładka książki - Innowacyjne rozwiązania w logistyce. Aspekty wybrane
Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska, Jakub Doński-Lesiuk, Tomasz A. Karkowski, Urszula Motowidlak

Innowacyjne rozwiązania w logistyce. Aspekty wybrane

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Innowacyjność stanowi jeden z zasadniczych czynników kształtowania konkurencyjności. Gwarantuje możliwości efektywnego zaspokajania potrzeb zarówno w skali mikro (np. przedsiębiorstwo, szpital), mezo (m.in. sektor gospodarki,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta
Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Medycyna; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka...
pozycja niedostępna

okładka książki - Lekarz i przedsiębiorczość. Od teorii do praktyki
Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Lekarz i przedsiębiorczość. Od teorii do praktyki

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
W publikacji zaprezentowano katalog pozamedycznych ról, jakie lekarz może pełnić, prowadząc prywatną praktykę lekarską. Praca obejmuje zarówno zagadnienia związane z funkcjonowaniem profesjonalnego gabinetu lekarskiego jako podmiotu rynkowego, jak i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Przedsiębiorczość lekarzy dentystów w kontekście relacji z pacjentami
Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Przedsiębiorczość lekarzy dentystów w kontekście relacji z pacjentami

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W pracy podjęto próbę holistycznego ujęcia funkcjonowania gabinetu stomatologicznego jako uczestnika rynku, wykorzystującego w swoim działaniu współczesne zdobycze nauk ekonomicznych ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorczości, jako...
pozycja niedostępna

okładka książki - Organizacja i zarządzanie gabinetem stomatologicznym
Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Organizacja i zarządzanie gabinetem stomatologicznym

Książka. Wydawnictwo: CZELEJ ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Medycyna; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda;
Prowadzenie samodzielnej praktyki stomatologicznej wymaga od stomatologa nabycia innych umiejętności niż te, których wymagają uczelnie medyczne. Niniejsza publikacja może pomóc absolwentowi w postawieniu pierwszego kroku w biznesie, a...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing gabinetu stomatologicznego
Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Marketing gabinetu stomatologicznego

Książka. Wydawnictwo: CZELEJ ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Medycyna; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda;
Pojęciapraktyka lekarza dentysty iprowadzenie gabinetu stomatologicznego w codziennym języku są używane zamiennie, ale można przypisać im nieco odmienne znaczenie. Pierwsze jest związane ze świadczeniem lekarskim, a drugie z działalnością...
pozycja niedostępna

okładka książki - Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego
Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego

Książka. Wydawnictwo: CZELEJ ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Medycyna; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda;
Współczesny dentysta to nie tylko lekarz, ale często także właściciel gabinetu stomatologicznego. Dlatego oprócz umiejętności zawodowych powinien posiadać również kwalifikacje do prowadzenia biznesu w zakresie marketingowego oddziaływania na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia
Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Książka ukazuje przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia...
pozycja niedostępna