pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit
książka:

Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 174 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788372053152
ISBN: 978-83-7205-315-2
Data: 2013-02-28
Cena: 30.70 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit - Agnieszka Dejnaka, Barbara Iwankiewicz-Rak, Joanna Nogieć, Piotr Spychała - opis książki:

Pojawiające się coraz liczniejsze przykłady współdziałania organizacji komercyjnych i non profit na rynku stanowiły impuls do podjęcia przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu badań nad zjawiskiem adaptacji cause marketingu. Ich celem było rozpoznanie warunków nawiązania współpracy przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych, porównanie cech zachowań i oczekiwań tych podmiotów, a także zachowań konsumentów i internautów uczestniczących w akcjach społecznych. Niniejsza książka prezentuje wyniki tego badania w czterech rozdziałąch: - marketing społeczny w praktyce organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw, - marketing wspólnej sprawy (cause marketing), - programy społeczne - instrumenty cause marketingu, - cause marketing w Internecie. Wyniki badań mogą mieć znaczenie zarówno dla rozwoju marketingu w aspekcie budowania i wdrażania społecznych strategii, jak i dla praktyki organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw, które angażują się w propagowanie społecznych idei i realizację zadań społecznych w ramach cause marketingu, Publikacja adresowana jest także do pracowników naukowych i studentów.

Książka „Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit” - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu.

Książka posiada 174 stron i została wydana w 2013 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit"
Agnieszka Dejnaka, Barbara Iwankiewicz-Rak, Joanna Nogieć, Piotr Spychała - autor m.in.:
Marketing mobilny - okładka książki
Marketing mobilny Agnieszka Dejnaka (red.);
Edukacja ekonomiczna polskiego - okładka książki
Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa Beniamin Noga, Marian Noga, Agnieszka Dejnaka;
Innowacje w biznesie - okładka książki
Innowacje w biznesie Aniela Styś, Agnieszka Dejnaka (red.);
Teoria tłumu i chaosu w zarządzaniu - okładka książki
Teoria tłumu i chaosu w zarządzaniu organizacjami Krzysztof Łobos, Agnieszka Dejnaka, Kazimierz Nagody-Mrozowicz;
Edukacja ekonomiczna polskiego - okładka książki
Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa Beniamin Noga, Marian Noga, Agnieszka Dejnaka;
Działalność informacyjna członków - okładka książki
Działalność informacyjna członków gospodarstwa... Agnieszka Dejnaka, Stefan Forlicz, Wanda Patrzałek;
Marketing w usługach. Przykłady - okładka książki
Marketing w usługach. Przykłady zastosowań Barbara Iwankiewicz-Rak (red.);
Internet w szkole wyższej - okładka książki
Internet w szkole wyższej Joanna Nogieć;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Zaufanie w zarządzaniu - okładka książki
Zaufanie w zarządzaniu Joanna Paliszkiewicz