pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Barbara Iwankiewicz-Rak

Barbara Iwankiewicz-Rak - autor


okładka książki - Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit
Agnieszka Dejnaka, Barbara Iwankiewicz-Rak, Joanna Nogieć, Piotr Spychała

Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Pojawiające się coraz liczniejsze przykłady współdziałania organizacji komercyjnych i non profit na rynku stanowiły impuls do podjęcia przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu badań nad zjawiskiem adaptacji cause marketingu....
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing w usługach. Przykłady zastosowań
Barbara Iwankiewicz-Rak (red.)

Marketing w usługach. Przykłady zastosowań

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
„Szczególne zadanie ma do spełnienia marketing w działalności usługowej, gdzie przewaga niematerialnych cech produktu nakłada także zadania w zakresie kształtowania jakości obsługi klientów”. ze Wstępu Niniejsza publikacja prezentuje...
pozycja niedostępna