pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Joanna Nogieć

Joanna Nogieć - autor


okładka książki - Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit
Agnieszka Dejnaka, Barbara Iwankiewicz-Rak, Joanna Nogieć, Piotr Spychała

Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Pojawiające się coraz liczniejsze przykłady współdziałania organizacji komercyjnych i non profit na rynku stanowiły impuls do podjęcia przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu badań nad zjawiskiem adaptacji cause marketingu....
pozycja niedostępna

okładka książki - Internet w szkole wyższej
Joanna Nogieć

Internet w szkole wyższej

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Webmasterstwo; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Joanna Nogieć - dr nauk ekonomicznych, absolwentka Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny. Adiunkt w Katedrze Marketingu Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu oraz prodziekan ds. studiów II stopnia tejże uczelni. (od 2008...
pozycja niedostępna