pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego

Autor książki:

Katarzyna Dziewanowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 406 s.
Wymiar: 165x238 mm
EAN: 9788381286770
ISBN: 978-83-8128-677-0
Data: 2018-08-17
92.59 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w różnych obszarach. W niewielkim stopniu była ona odnoszona do sektora szkolnictwa wyższego [...]. Książka Katarzyny Dziewanowskiej pt. "Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego" jest rzetelną pracą naukową, zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia [...]. Poważnym osiągnięciem Autorki jest przedstawienie wyników interesujących badań empirycznych przeprowadzonych na relatywnie dużej próbie w Polsce.

Prof. dr hab. Lechosław Garbarski
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Książka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedzę wartościową dla środowiska naukowego, ale także cenną i zrozumiałą dla praktyków zarządzania publicznego i dla polityków. Rzadko się zdarza, żeby praca rzetelna pod względem naukowym i wykorzystująca różnorodne techniki badawcze była jednocześnie łatwa w odbiorze i zrozumiała dla odbiorców spoza środowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej łączy te cechy. Może także stanowić wzór dla innych autorów pod względem przejrzystości wywodu, uporządkowania wątków i posługiwania się naukowym językiem. Wreszcie, pokazuje ona, jak pisząc na temat specyficzny dla jednej dyscypliny naukowej, można stworzyć pracę interesującą także z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomistą, a książkę przeczytał z dużym zainteresowaniem).

Dr hab. Mikołaj Herbst
Uniwersytet Warszawski
Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych

Książka "Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego" - Katarzyna Dziewanowska - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 406 stron i została wydana w 2018 r. Cena 92.59 zł. Zapraszamy na zakupy!