pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Autor książki:

Agnieszka Dejnaka

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 202 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381026758
ISBN: 978-83-8102-675-8
Data: 2023-02-10
58.69 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.

Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym.

Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji

Książka "Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych" - Agnieszka Dejnaka - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 202 stron i została wydana w 2023 r. Cena 58.69 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.